Când vei putea cumpăra de pe Instagram, ce o să facă influencerii?

C

Aseară, la discuție lejeră de luni, am ajuns puțin cu subiectul pe la Instagram și Pinterest. Discutăm cum eu de abia aștept ca cele două să introducă worldwide și către tot userbase-ul modulele de vânzări/cumpărături. Vezi o jachetă într-o poză, dai click, alegi mărimea, one-click payment și gata.

Pentru industria fashion, o să fie un super nou canal, iar brandurile care au reușit să adune milioane de următori o să înceapă să îi monetizeze cu posibilitatea monitorizării performanței. Până acum doar vindeai un stil pe Instagram, încercai să rămâi top of mind sau pur și simplu transmiteai starea de spirit la brandului, mood photos. Dar mai greu cu product tags, links, conversii și alte tool-uri pentru performance marketing.

În schimb, o să fie cam nasol pentru autointitulații influenceri, de pe la noi și de pe afară, când o să fie atât de transparent totul, cu cifre clare de lead generation sau vânzări. Greu să mai ceri 1000 EUR când activarea ta de pe Instagram a generat 10 click-uri pe produs și ai vândut doar două fulare și un breloc.

O să se ducă și vremea campaniilor doar de awareness, iar brandurile o să își dorească din ce în ce mai multe vânzări cu un cost cât mai mic de conversie. Prea ne lăudam în like-uri și vizualizări, iar influența este așa ușor de mimat.

Acum se poate ascunde această lipsă de eficiență, dar când o să poți vinde direct din/în Instagram, ce scuze vor mai apărea? Totul o să fie în cifre, iar cu cifrele nu ai cum să te lupți și nu le mai poți jongla pe degete.

1 comentariu

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Alexandru Nestian

Manager & co-founder @ the fashion start-up iTux, 6 years market experience, digital savvy, blogger

Instagram

Social Media