Pe 2 Mai intri în atmosfera Varekai, în Băneasa Shopping City

În 2013 îmi ziceam că trebuie neapărat să ajung la Alegria, spectacolul Cirque du Soleil. Şi cum (nu) reușesc eu de obicei, am ratat cu desăvârșire biletele și toată atmosfera. Mă gândeam că nu au intrat zilele în sac și o să mai am ocazia să văd un spectacol fain în București, dar în 2015 am ratat din nou spectacolul. 

Poate acum am mai mult noroc, dacă nu să prind întregul spectacol Varekai, atunci măcar să admir un scurt fragment pe 2 mai, parte din campania celor de la Băneasa Shopping City de aniversare a 9 ani de la deschidere. Și cum să îți serbezi mai bine ziua de „naștere”? Printr-o colaborare cu artiștii Cirque du Soleil și o serie interesantă de surprize de care se vor putea bucura vizitatorii mall-ului în perioada 25 Aprilie – 2 Mai.

 

Cum ne tot place nouă în online să zicem, Băneasa Shopping City a pregătit o serie de „activări” pentru vizitatori încă din 8 aprilie și până pe 2 mai, când are loc preview-ul exclusiv „Varekai”.

Uitându-mă peste programul activărilor surpriză, mi se par extrem de atractive și pentru copii. Așadar, dragi părinți, vă sfătuiesc să îi surprindeți pe cei mici cu:

  • Statui Vivante – când mergem în concediu pe afară ne place să ne pozăm cu ele, well, acum le găsim și la mall (Zona Fântânii, 29 Aprilie – 1 Mai).
  • Paradă de costume – vă dați seama că e fix ce m-ar pasiona pe mine să văd de aproape 🙂 Un astfel de spectacol mi se pare că depinde extrem de mult de costumele artiștilor pentru a ne putea integra pe noi în univers (Zona Fântânii, 25, 29, 30 Aprilie).
  • Aerotrim Acrobat Experience – bun, asta vreau clar să încerc, dar la talentul meu, o să mă învârt incontrolabil pe acolo (Galeria Feeria, 29 Aprilie – 1 Mai, după orele 14:00).
  • Photo Corner – O poză pe loc dintr-un decor Varekai (Etaj 1, lângă H&M, 29 Apr – 1 Mai).
  • Virtual Reality – VR e un fel de vlogging, tot se spune că e viitorul! M-am tot jucat cu tehnologii VR și sunt curios să descopăr lumea Cirque du Soleil și cum au realizat (tehnic vorbind) universul Varekai, în 360 grade.

Cum mall-urile sunt deja destinații de weekend pentru familiile cu copii, mi se pare că aceste activări au fost alese cu acest gând. Distracție, zâmbete și interes pentru cei mici şi pentru cei mari deopotrivă. 

Apogeul întregii campanii o să aibă loc pe 2 Mai, ora 19:00, când Băneasa Shopping City o să fie gazda unei scurte reprezentații Cirque du Soleil pentru publicul larg 🙂 Poate că cine vede acum o scurtă reprezentație s-ar putea că la următoarele vizite în România să fie în sală, plătitori de bilete. Nu este deloc o idee rea, să arăți unui public aparte ce se poate vedea la un astfel de spectacol de mare anvergură, destinat publicului larg, să îl aduci în rândul a cât mai multor tipuri de public, sub forma unor surprize neașteptate, apărute chiar în mijlocul cumpărăturilor.

Chiar dacă scriu ca blogger, o să scriu mereu și din punctul de vedere al unui manager de business, care urmărește, la final, creșterea vânzărilor.

Oricum, eu ajung prin Băneasa o dată pe săptămână, biroul meu iTUX fiind în Aviației și vreau să văd cum e cu VR-ul și parada costumelor. Bun, cum presimt că nu ajung la nicio reprezentație Cirque du Soleil nici anul acesta, o să profit de preview-ul de pe 2 Mai. Poate mă mobilizează să nu ratez a treia oară la rând reprezentația.

Dar vă aștept și pe voi la o cafea prin Băneasa, pe 2 mai, începând cu ora 19:00. Mai mult, joi, 27 aprilie, dacă urmăriți pagina mea de Facebook, o să revin acolo cu un motiv în plus, destul de consistent, cadoul aniversar Băneasa Shopping City oferit de ziua lor, așa cum îi stă bine unui brand premium.


Campania celor de la Băneasa Shopping City, „All In the Name of Fashion” mi-a atras atenția încă de când am văzut primele billboard-uri prin oraș: culori puternice, stil simplu, minimalist și un copy catchy. Câte nu se fac „în the name of fashion”, câte ore prin magazine, câte cabine de probă vizitate.

În primul rând, spre deosebire de alte centre comerciale din București, campania mă trimite mai mult cu gândul către „luxury” and „premium shopping experience”. Ținând cont de backgroundul meu, apreciez foarte mult brandurile care încearcă să se poziționeze premium și să comunice printr-un ToV potrivit (nu cu slang de pe internet), de aceea voi susține tot timpul astfel de inițiative, care invită la redescoperirea stilului propriu, conform personalității fiecăruia.

Fix această poziționare te „obligă” și la parteneriate cu branduri similare cu al tău, iar Băneasa Shopping City văd că a înțeles acest lucru și integrează componenta Varekai subtil: „It’s ok to live your fairytale. All in the name of fashion”.


0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns