De ce îmi plac reclamele caselor de modă?

Îmi plac la nebunie unele (puține) reclamele pentru fashion & beauty. De ce?! Datorită libertății de exprimare de care beneficiezi atunci când trebuie să faci un text, o ședință foto ori o reclamă video. „Sky is the limit!” este motto-ul ce se aplică în domeniu. Bine, nu neapărat și la noi în România, dar na, pe afară.

Ca brand, te poți folosi de orice trăire, senzație, cadru, scenariu pentru a transpune privitorul exact acolo unde îți dorești, să îl faci să trăiască acel moment când vine la probă și îmbracă pentru prima dată un sacou realizat pe comandă, croit după corpul sau.

Normal, avem și clipurile “basic” de promovare stricta a unui produs, reclama clasica, banala, care încă supraviețuiește, dar, pe de altă parte, avem acele clipuri care nu promovează nimic, care nu vor să îți vândă nimic. Acestea nu fac altceva decât să te introducă într-o altă lume, în lumea lor, în lumea creată în jurul brandului și în viziunea directorului de creație!

Toți avem de câștigat, atât noi brandurile cât și clienții plus voi, publicul.

Inițial, am vrut să scriu despre primul clip „The Good Italian”. Apoi, însă, am descoperit și episodul 2 și când am așternut totul aici, mi-am dat seama că nu pot rata ocazia să îmi menționez clipul preferat, o combinație genială între Guy Ritchie și Jude Law.

Dior Homme – Un Rendez Vous – Guy Ritchie & Jude Law

Cel de care vă povesteam mai sus este ceva mai vechi, realizat de Guy Ritchie pentru Dior Homme , unde „actorul principal” este Jude Law (o să îl țin mereu minte pentru rolul din Alfie). Muzica se potrivește de minune cu atmosfera din clip, finalul surprinde cadrul perfect (Turnul Eiffel, cravata, sânul), iar întreaga secvență cu Jude Law când se îmbrăca este … altceva. Cum ziceam mai sus, nu ratez ocazia să îl arăt sau menționez.

Caruso – The Good Italian I & II

Pe următoarele două le-am descoperit relativ recent, întâmplător pe net, realizate de o casă de modă din Italia, Caruso, intitulate „The Good Italian I” și „The Good Italian ÎI”. Aici îl putem regăsi pe Giancarlo Giannini (dacă nu îți spune nimic numele, îl joacă pe Mathis din Casino Royale și Quantum of Solace). Găsești farmecul italian în fiecare cadru, în fiecare mișcare sau discuție. Aproape că m-a făcut să mă simt în Milano, în timp ce urmăream cel de al doilea clip.

1 răspunde

Urmăritori & Pingbacks

  1. […] Rar apar reclame care sparg aceste stereotipuri, pentru că ai nevoie de îndrăzneală, de bugete și de niște oameni buni în spate. Am scris și acum un an despre câteva reclame ce mi-au atras atenția. […]

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns