De ce pun accentul pe „customer service” – Jurnal iTUX (1)

A trecut prima lună de iTUX și a trebuit să mă împart între biroul unde stau cu capul în site, facebook și excel-uri și showroom-ul unde mi-am întâmpinat primii clienți. Recunosc, am stat mult să pregătesc întâlnirile, să mă asigur că totul o să fie ok și pus la punct dar nu m-am gândit că voi avea emoții când primul (as în, primul ever) client îmi va intra pe ușă.

Ușor, ușor mi-am dat seama că majoritatea clienților care vin pentru a închiria un costum, vin la mine presați de timp sau stresați de faptul că încă nu au o ținută pentru evenimentul lor. Automat, pe lângă ținută pe care le-o ofer, mi-am dorit să le ofer puțină relaxare, ceva voie bună. Atât timp cât sunt la iTux în vizită, să uite de tot stresul lor.

Așadar mi-am setat mental că vreau să le fiu cât mai de ajutor posibil, să le vorbesc și să îi liniștesc, oferindu-le sfaturi, povești amuzante din domeniu și insuflându-ne ideea că printr-o singură vizită la iTUX o să reușească să scape de câteva task-uri de pe checklistul lor de nuntă. Pe scurt, să mă transform dintr-un vânzător într-un „amic”, care îi ajută să își rezolve problemele.

Așa, unele întâlniri au ajuns să dureze dublu față de standard pentru că s-au băut niște cafele, s-au spus și ceva glume și la final s-a plecat cu zambeul pe buze din cabina noastră de probă, de pe Pechea 32-36. Am deprins acest comportament după 6 ani de lucrat în made-to-measure, unde principalul atu este modalitatea de relaționare cu clienții tăi. Unde trebuie să rupi bariera de vânzător-cumpărător și să devii un „partener” de încredere, așa cum sunt avocatul, stomatologul sau consultantul. Am avut multe de învățat în ultimii doi ani de la Simona Hulber.

Poate de aceea, după o întâlnire am primit următorul mesaj:

„P.S. am plecat alt om dupa vizita de astazi. Mi s-a luat o piatra de pe inima.”

Bine, au mai apărut și ceva situații neplăcute, recunosc. Nu aveau cum să nu fie. Clienții care vin în vizită, aleg, probează, pleacă fericiți și apoi nu mai vin să ridice produsele sau nu mai răspund la telefon. Clienți care comandă online, cu plată ramburs și confirmă telefonic comanda și apoi refuză coletul. Sper că în timp și cu multă comunicare între noi și ei, pe viitor, să reducem aceste evenimente.

Ce am mai facut in ultima luna?

Între timp am făcut și prima ședință foto iTUX, pe tema „dinamism”. Kit că ne-a lovit frigul în acea zi, ne-am amuzat toți trei (eu, Raluca și Edi) prin centru, făcând pozele. Și am reușit performanța de a da 45 lei pe trei cafele incredibil de mici. Și nu, nu am fost la Starbucks. Pozele le puteți admira pe Facebook și Instagram și vineri inaugurăm și blogul iTUX cu un articol complet cu toatele pozele din campanie. Ne-am propus să vă bucurăm de două pe lună cu aceste ședințe foto, fiecare cu altă temă și alt actor principal.

Ne pregătim și de BlackFriday, așadar stați aproape. Cum să nu profităm de un BlackFriday când noi avem ținute BlackTie? O să fie bine. În rest, continuăm, lucrăm, punem destule lucruri la punct, ne gândim la 2017 și la următorul spot iTUX.

Până data viitoare, vă salut cu respect!

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns