„Ermenegildo Zegna Defining Moments” sau așa cum trebuie să discute un brand fashion cu publicul său

Nu e prima dată când susțin că multe dintre reclamele brandurilor de fashion sunt insipide și incolore și respectă un șablon atât de bine întipărit în mintea consumatorului: femei frumoase, bărbați frumoși, mașini, lux, sex.

Rar apar reclame care sparg aceste stereotipuri, pentru că ai nevoie de îndrăzneală, de bugete și de niște oameni buni în spate. Am scris și acum un an despre câteva reclame ce mi-au atras atenția.

Astăzi mi-a ajuns în inbox un newsletter de la Ermenegildo Zegna, cu noul lor clip de promovare al campaniei „Defining Moments”, sezonul doi, având în prim plan pe Robert De Niro și Benjamin Millepied. Well, da, când ești Zegna îți permiți (nu doar financiar, ci ca și imagine) să lucrezi cu Robert De Niro. Cu cât au trecut anii, mi se pare că devine din ce în ce mai mult potrivit pentru imaginea pe care acum o promovează în clipurile Zegna. Acel bunic cu multe povești în spate, cu care să tot stai la un pahar de whisky de vorbă.

 Dă un click pe imagine și vezi clipul.

Landing Page Season 2

Landing Page Season 2

După ce SCABAL a trecut printr-o rebranduire digitală și o schimbare a modului de advertising, acum este rândul celor de la Zegna, cu o mișcare începută la începutul lui 2017, o dată cu lansarea colecției Primăvară/Vară 2017.

Cum? E simplu: schimbi focusul comunicării. Nu mai este despre PRODUS în sine, ci despre discuțiile între oameni, aceste dialoguri între Robert De Niro și McCaul Lombardi (primu sezon) și Benjamin Millepied (sezonul curent). Pentru că un brand de fashion nu vinde hainele, ci vinde experiența de a le purta. “As well as the hands that make it, part of the story of Zegna is defined by the people who wear it—people around the world from different generations and with different experience. So we are starting from this idea.” Pentru Robert, există și un landing page special, cu povestea lui, cu momentul lui definitoriu.

Toată campania este extrem de bine gândită: website nou centrat în jurul momentelor brandului, fiecare personaj are o pagină și un clip video, produsele sunt inserate subtil în campanie, pozele sunt de un rafinament rar întâlnit și așa mai departe. Zegna mi se părea până anii trecuți un brand care comunică sec, cu puține momente (câteva scurtmetraje lansate pe internet) prin care ieșea în față. Îmi place cum brandurile aleg să intre în era digitală, cu un focus schimbat și orientat către consumator.

Alte componente ale campaniei, pentru că nu s-au oprit doar la un singur clip (similar cu strategia pentru iTUX, unde am ales să facem un clip mare urmat de 5 solo spot-uri):

În toată campania aceasta și-a făcut loc și un concurs: Define your moment. Fiecare poveste are un moment definitoriu, iar Zegna vrea să ni-l asculte. Iar în fiecare lună cea mai mișto poveste câștigă un costum made-to-measure Zegna. Credeți-mă, am văzut sute de costume din materiale Zegna în ultimii ani, sunt excepționale, merită! Trebuie să aveți unul.

Dăcă vrei mai multe info, click aici, pentru un editorial al campaniei.

Poze, pentru că e articol de fashion și trebuie să fie cu poze.

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns