Încă o reclamă bună – SCABAL

Ador Septembrie deoarece toți furnizorii și partenerii cu care lucrez la Zenonni îmi trimit noile colecții, pentru sezonul Toamnă/Iarnă. Ușor, ușor încep și diviziile de țesături să iasă pe piață cu reclame diferite de standardul arhicunoscut. SCABAL mi se pare un brand bine poziționat pe marketing și pe comunicarea cu partenerii.

Una dintre reușitele profesionale pe 2016 este aducerea în portofoliul Zenonni Su Misura a brandului SCABAL, devenind astfel „Official Partner” pe România. Nu în exclusivitate, dar a fost suficient încât mulți să se îngrijoreze.

Cu ocazia lansării colecției Fall-Winter 2016, SCABAL și-a rebranduit site-ul și a lansat campania „Measure of a man”. Pentru trei minute ne trimite iarăși în epoca de glorie englezească, a faimoaselor „gentleman’s clubs” și a boxului, considerat de mulți un sport „artă”. Tot acest univers este reamintit și adus în reclamă pentru a realiza o legătură între box și croitorie, între eleganță și perfecțiune. Well played. I like it!

In zilele care urmează vor mai apărea poze și informații despre noua colecție SCABAL, atât pe pagina de Facebook Zenonni cât și la mine pe profil.

Vizionare plăcută!

4 raspunsuri

Urmăritori & Pingbacks

  1. […] După ce SCABAL a trecut printr-o rebranduire digitală și o schimbare a modului de advertising, acum este rândul celor de la Zegna, cu o mișcare începută la începutul lui 2017, o dată cu lansarea colecției Primăvară/Vară 2017. […]

  2. […] După ce SCABAL a trecut printr-o rebranduire digitală și o schimbare a modului de advertising, acum este rândul celor de la Zegna, cu o mișcare începută la începutul lui 2017, o dată cu lansarea colecției Primăvară/Vară 2017. […]

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns