iTux și alte noutăți

Chiar mă bucurasem la începutul lui Septembrie că reușisem să leg 4 articole într-o săptămână și speram să mențin ritmul, dar se pare că am subestimat efortul și timpul necesar lansării unui nou business/proiect. În plus, aveam de finalizat și predarea tuturor responsabilităților din Zenonni Su Misura, într-o perioadă aglomerată, cu sosirea noilor colecții, strategii de vânzări și așa mai departe. De mult nu am avut o lună așa de plină.

De ce iTUX?

Simțeam nevoia să fac pasul în față, să îmi asum public un proiect, după aproape 6 ani în care am fost în rol secundar. Totul a pornit de la o idee venită în timpul unei ședințe cu Simona, când argumentam că nu consider profitabil o colecție capsulă de ținute ready-to-wear, de ceremonie, cu care să participăm la târgurile de nunți din 2016. Și am zis „de ce nu încercăm să le închiriem?”. Șapte luni mai târziu reușeam să spargem gheața, să lansăm proiectul și să ne întâlnim deja cu primii clienți.

iTUX este o idee nouă, pe piața noastră și pentru mentalitatea românească. Tocmai de aceea mă aștept să apară câteva hopuri pentru un astfel de serviciu, dar sper că, prin educație, ne vom ajuta potențialii clienți să le depășească. Chiar îmi doresc să le detaliez într-un articol viitor. Încercăm să îi facem pe bărbați să realizeze că nu mai trebuie să piardă ore/zile prin magazine căutând o ținută pentru o nuntă sau alt eveniment. Acum o întreagă ținută se poate închiria.

Mai rapid, mai comod și mai simplu. Ori își aleg online, de pe www.itux.ro și apoi își  rezervă ținuta, ori ne vizitează cabina de probă din București și mă voi asigura personal că vor avea cea mai bună imagine pentru evenimentul lor. O vor primi cu aproape o săptămână înainte de data evenimentului și, la final, tot ce trebuie să facă este să sune curierul, pentru a trimite înapoi coletul. Prețul închirierii este un dat de calitatea materialelor și de valoarea produselor finale, pe care am ales să ni le producem singuri (având experiența Zenonni Su Misura în spate).

Mi-am dat seama de la bun început de complexitatea lansării și de faptul că am nevoie de cei mai buni oameni. Buni și nebuni. I-am găsit. (Mă înclin, domnilor.) Așa am ajuns să facem o reclamă de „fashion” cu un costum de hot-dog și multe sticle de ketchup și muștar. Și este doar primul episod. Mai avem idei nebune pentru voi.

Am făcut multe lucruri pentru prima dată: am organizat filmarea unei reclame (plină de peripeții, o să revin cu toată povestea reclamei), m-am încăpățânat să organizez singur evenimentul de lansare, am vorbit în fața camerei de filmat și apoi am vorbit în fața tuturor invitațiilor mei. În plus, am cumpărat haine de bebeluși și am nimerit măsurile. Și da, trebuie să învăț să nu îmi mai asum toate task-urile. Probabil este cel mai important lucru pe care trebuie să mi-l însușesc în viitor.

Acum încep să mă liniștesc și să mă focusez pe clienți și consolidarea începutului și îmi doresc să continui și #oNouaGarderoba și ceva articole „behind the scenes” de la iTux.

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns