Networking-ul: de ce este important într-un business

După toată agitația de săptămâna trecută, cu lansarea campaniei iTUX – „Mesaj de la iTUX pentru toate domnișoarele în proces de măritiș”, am prins câteva ore de liniște la birou (ceva probe noi, ceva livrări pentru nunțile din acest weekend) și am tras o linie după aproape un an de tras pentru iTUX. Așa, revenind, […]

Paradoxul consumatorului român

Aseară eram la un eveniment foarte mișto, la BeanZ, unde ni s-au pregătit capsulele de cafea în fața noastră (am ales boabele, am prăjit și măcinat cafeaua și apoi încapsulat totul) și apoi CEO-ul Strauss, Marius Melesteu, a avut un mic discurs de prezentare a brandului și a diferenţiatorilor acestuia. Scurt, direct, fără bullshit-uri corporatiste. Mi-a […]

Fashion-ul (românesc) în digital

Aruncam ieri o privire pentru niște cifre din domeniul de “personal luxury market” care subliniau o valoare de 20 miliarde euro pentru 2016 venită pe canalul digital/online., un 8% din totalul de aprox 370 miliarde euro.  Un 8% poate parea puțin în momentul actual, dar dacă citim și previziunea de 20% (75 miliarde) pentru 2025, […]

Românii nu au habar de „customer service”

Sunt uluit de câte noi firme apar, venind cu soluții sau produse mișto, dar care apoi o dau în bară grav din cauza modului în care relaționează cu clienții. „Ce ne trebuie nouă customer service?!” Și aici vorbim de la “patroni” la manageri sau tipa care îți ia apelul ca să îți răspundă la întrebări. […]

Piața Luxury: prețurile enorme și cei care le critică

Săptămâna trecută circula o fotografie cu un boomerang Chanel cu umilul preț de 1.100 GBP și toată lumea critica ori “împrumutul” elementelor culturale, ori că este “prea scump”. Mi se pare amuzant cum anumite persoane care nu sunt deloc în targetul acestor produse luxury își dau cu părerea sau cu fundul de pământ despre prețul, […]